sobota, 24 maja 2014

WP 2/52

Z małym poślizgiem ale udało się - wrzucam na bloga zdjęcia z realizacji pomysłów z Pintresta wybranych w zeszły piątek.

Okularki wypełniły czas mojemu czterolatkowi gdy jego rodzeństwo spało. Bardzo wciągnęło go wycinanie, klejenie i malowanie. Potem z dumą nosił swoje dzieło;)  Wzory okularków pobrałam z tej strony.






Kolejne było ciasto kruche z dziurkami. Zrobiłam zwykłe ciasto kruche z nadzieniem z domowych powideł w ramach czyszczenia zapasów zimowych.


Dziurki zrobiłam za pomocą skuwki od flamastra;)

Wypełniłam foremki na babeczki ciastem i nadzieniem.

Upiekłam i jeszcze ciepłe podałam z lodami jako deser;)



A na następny tydzień wybieram:

Mydlane tęcze >/div>

A także dekorowanie ciasta cukrem pudrem.

 źródło zdjęć pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz