czwartek, 21 sierpnia 2014

WCURNT 14/52 gatki w kolorowe kwiatki

   
       Żądam powrotu lata! Właśnie uszyłam sobie fajne kwieciste szorty i co? Nie mogę ich założyć bo za zimno.Co to ma być? Dopiero co doskwierały nam upały a dziś nie dało się wyjść z domu bez kurtki... Takie krótkie to nasze lato?

      Moje spodenki w kwiaty powstały z zasłonki kupionej w ciuchlandzie dawno temu. Uszyłam je według wykroju #112 z Burdy 12/2011. Wykrój ten mogę z czystym sumieniem wszystkim początkującym.Już drugi raz z niego korzystałam (kiedyś uszyłam sobie te spodenki). Jest super prosty i szybki. Szorty mają trochę szerszą nogawkę przez co delikatnie przypominają spódnicę. Nie są też ekstremalnie krótkie;)
     A z tej tkaniny to może bym sobie jeszcze taką kwiecistą kopertówkę uczyniła  do tych szortów, hmmm? Pewnie już na następne lato;) 




źródło www.burdastyle.com






4 komentarze:

  1. Już nie wiem, które mi się bardziej podobają - te kwieciste czy te czerwone :-) Czerwone przez guziki rządzą, ale zasłonkowe chwytają za oko wzorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie - co Ty z tymi gatkami? :) Ja już od kilku tygodni nie patrzę w stronę letnich ciuchów, zbieram się do szycia garderoby jesienno-zimowej. Ale na za rok będą jak znalazł, jak wszystkich innych lato weźmie z zaskoczenia :) Bardzo fajne, swoją drogą!

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt lata brak :( ale nic nie martw spodenki mogą przeleżeć cała zimę i na następne lato będą idealne.
    Spodenki piękne nawet nie sądziłam że z motywem kwiatowym robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ja jestem zdania, ze takie rzeczy świetnie nadadzą się do sportu i sama zresztą od jakiegoś czasu praktykuję jogę. Wiele przydatnych rzeczy bez problemów możemy znaleźć w sklepie https://jogastyl.pl/ i jak najbardziej fajnie jest o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń