środa, 23 maja 2012

Kamizelka

To, że niewiele piszę nie oznacza, że nie szyję - wręcz przeciwnie. Jakoś dobrze tworzy mi się ostatnimi czasy...
Wpadliśmy kilka dni temu z synkiem do Empiku i zdążyłam złapać jedynie Burdę dla dzieci bo mojemu pierworodnemu jakoś nie spodobało się w tym sklepie i nalegał by jak najszybciej wyjść;)
Z owej Burdy powstała kamizelka, którą prezentuję poniżej. Mimo, że Burdę kupuję regularnie od jakiegoś czasu, to jest to pierwsza rzecz uszyta przeze mnie według wykroju z tego czasopisma. Bardzo jestem zadowolona z tej kamizelki i współpracy z Burdą. Kamizelka powstała jak na moje tempo błyskawicznie. Wieczorkiem wyciełam wykroje a rano wszystko ładnie pozszywałam i kamizelka dla małego eleganta gotowa!

Ponizej zdjęcie z Burdy i moje dzieło:


















Zostało mi jeszcze trochę tego materiału. Planowałam uszyć spodnie do kamizelki ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że będą wyglądać zbyt "piżamowo" lub zbyt "komunijnie". Jeszcze muszę nad tym pomyśleć...

2 komentarze:

  1. Super kamizelka. Wlasnie tez sie do takiej przymierzam, tyle ze chcialabym rozmiar 74. Szkoda ze w Burdzie tylko duze rozmiary.. Pozdrawiam i wygladam nowych realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kamizelka lepiej wygląda w Twoim wykonaniu niż w burdzie:-) świetna jest i pięknie się prezentuje. Pokaż zdjęcie na synku:-)

    OdpowiedzUsuń