czwartek, 17 lipca 2014

WCURNT 10/52 ramka na zdjęcia

 Nie samym szyciem ubrań człowiek żyje... Od zeszłego tygodnia zrobiłam sobie małą przerwę od szycia ubrań a zabrałam się za rzeczy użytku domowego - ramki, poszewki na poduszki, pojemniki i woreczki. Do ubrań niebawem wrócę bo właśnie zerkają mnie ze sterty materiałów skrojone spodenki i gorset a i inny wielki poważny projekt przede mną.
Dziś pokazuję ramkę na zdjęcia wykonaną przeze mnie i moją maszynę do szycia. Jeśli chodzi o ramki na zdjęcia to jestem totalnym skąpcem. Wszystkie sklepowe, których cena przekracza 10zł wydają mi się za drogie i nie warte swojej ceny. Za to zdjęcia lubię bardzo, wręcz uwielbiam. Postanowiłam więc stworzyć coś sama. Przy okazji zgłosiłam to do konkursu Dekorii mocno licząc na bon na jakieś fajne tkaniny;P Wzięłam wieko od pudełka po butach, gruby polar i kawałek piaskowej tkaniny. Spikowałam, wycięłam otwór, przymocowałam do kartonu i gotowe. Efekt bardzo fajny - polecam jeśli ktoś ma ochotę;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz